Jednym z najefektywniejszych trybów podniesienia marki, towaru albo usługi jest promocja na portalach społecznościowych, a w szczególności reklama z wykorzystaniem Facebook Ads Managera. Fejs to największa sieć społecznościowa, na której liczebność zapisanych użytkowników wynosi z okładem dwa miliardy postaci, z czego dzienną działalność udowadnia prawie 1,3 miliarda użytkowników, a byle jaki termin który zdawkowy użytkownik opędza na tej architekturze to ok. 21 minut. Przy takiej działalności i potencjale, reklama na Fb jest znakomitym urządzeniem do zdefiniowania docelowej brygady odbiorców tekstu i prędkiego dojścia do niej z nowinką o własnej instytucji czy ofercie.

Mimo, iż dane numeryczne mówią same za siebie, wciąż tymczasem nie wszyscy użytkują tę sieć społecznościową jako platformę do okazji własnej instytucje. Brać się to może z kilku powodów: braku sztuki zamierzania reklam w Facebook Ads Managerze, nieprzemyślanej strategii postępowań, niewystarczającej znajomości potencjału, który niesie sieć społecznościowa, złego bądź niepełnego użycia wszystkich możliwości Facebooka, niepożądanego zliczenia brygady docelowej czy z innych okoliczności.

Pierwszym krokiem w gratek kompanie na architekturze Fb jest – zaiste – wykonanie konta reklamowego. Jak to poczynić? O tym przeczytasz w dole.

Jak skonstruować konto reklamowe na Fb?

Jest to najprostsza czynność z kompletnego łańcucha działań ważnych do pobudzenia efektywnej kampanii reklamowej. Od czego rozpocząć? Nie ulega najmniejszym wątpliwościom, na starcie musisz założyć konto osobiste na Fb. Zaledwie po rejestracji własnego profilu, będziesz mógł przejść do „Menedżera firmy”.

  1. Przewidźmy, że masz już konto prywatne na Fb. Na stronie głównej wchodzimy w plisę „Strony”:
  2. Po czym w oknie, które się otworzyło, klikamy „Utwórz stronę”:
  3. Później pojawi się okienko, w którym musisz przebrać czy utworzyć stronę „Firmy lub Marki”, czy „Społeczność”, możliwe, że stronę „Osoby publicznej”, dzięki której będziesz mógł ustawić reklamy na Facebooku
  4. Po zrealizowaniu strony i uzupełnieniu wszystkich danych i opisów, możemy przejść dosadnie do „Menedżera reklam”. Żeby to uczynić, w ostatecznym menu Facebooka kliknij w strzałkę i zdecyduj się w polu „Menedżer firmy” swoją stronę.
  5. W menu kształtowanym klikamy „Menedżer reklam” i wnosimy się do Ads Menedżera – kokpitu, który pozwala utworzyć reklamę i rozpocząć gratkę Twej kompanie na platformach Facebooka.

W 2018 roku Fb Ads Manager pozostał zaktualizowany. Zmiany były nieznaczne, a odnosiły się w zasadzie wizerunku i konstelacji kokpitu. Zostały też zmienione niektóre możliwości ekstra. Między innymi, część ról Power Editora została wpasowana z Zarządcą reklam, a Power Editor został całkiem zabity.

Aktualizacja „Ads Manager” stworzyła dodatkowe, przyciągające możliwości przy tworzeniu reklam na Facebooku:

  • badanie grupy docelowej;
  • egzaminy A/b;
  • śledzenie konwersji;
  • dysponowanie ofertami i funduszem reklam;
  • role dla optymalizacji reklam celem wzmocnienia Marzy i tak dalej.

W kolejnych przekazach obgadamy, jakie są dostępne odmiany reklamy na Fb, jak pobudować wystrzałową taktykę gratek, jak zoptymalizować fundusz reklamowy i pobudzić efektywną akcję reklamową na Facebooku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here